torstai 1. maaliskuuta 2018

10 THINGS ABOUT ME

En ole vielä paljoa paljastanut itsestäni niin nyt ajattelin kirjoittaa pienen sneak peakin teille. Kuvituksena olkoon kuvia vuodesta 2007-2017. Pidemmittä puheitta, olkaa hyvät ;)

Vuosi 2007
1. Kotona ollessani otan ”huomaamattani” sukat puoliksi pois jalasta, eli niin että kantapäät jää paljaaksi. Tai vaihtoehtoisesti mulla on vain toinen sukka pois jalasta.

Vuosi 2008
2.  Raskaana ollessani mun suurinta intohimoa oli haistella kellarinhajua, tiiliskiviä ja märkää maata. Mun teki mahdottomasti myös mieli nuoleskella tiiliskiviä, ehkä nuolasin ehkä en ;)


Vuosi 2009
3. Pesen hampaani yleensä vain aamuisin. Illalla oon niiiin laiska.. Huono tapa!

Vuosi 2010
4. Juusto + sinappi = ääntä kohden. Sairaan hyvää!

Vuosi 2011
5. Muutin kotoa pois, kun olin 18-vuotias. Tein sen vähän eri tyylillä: yhdessä yössä päätin irtisanoutua nykyisestä koulusta, pistin uudelle opolle viestiä onko mahdollista soon as possible päästä aloittamaan siellä koulu ja pistin vuokra-asuntohakemuksen menemään. Yhdessä yössä sain päähänpiston, että lähden kohti tuntematonta, 300km päähän pois kodista Lappeenrantaan.  Tätä en ole jälkikäteen katunut!

Vuosi 2012
6. Pelkään syöpää. Se on hirveen iso, mystinen ja hallitseva asia, se syöpä. Meilläkin suvussa löytyy yhtä sun toista syöpää: leukemia, kohtu- ja rintasyöpä, aivokasvain.

Vuosi 2013
7. En juo enkä koskaan ole juonutkaan maitoa. Pienenä mulla todettiin allergia, sitten myöhemmin pystyin hyla-maitoa juomaan mutten pystynyt. Hyi. Maito maistuu pahalle, mutta se kerää myös paljon limaa. Senkin oon henkilökohtaisesti todennut. En tykkää eikä sovi mulle.

Vuosi 2014
8. Yläasteella meitä ysejä, jotka eivät yhteishaussa päässeet minnekään hakemaansa kouluun oli kaksi. Minä olin niistä toinen. Ei mun todistus mikään paska ollut, mutta hakutoiveet olivat jotain aivan tähtitieteellisiä. Opo ei ollut yhtään apuna ja äänenä siinä prosessissa.

Vuosi 2015
9. Mulla ja ensimmäisellä poikaystävälläni on samana päivänä syntymäpäivä. Samana vuonna ja samassa sairaalassa ollaan synnytty. ”Tapeltiin” siitä kumpi on oikeasti aikaisemmin syntynyt. Koskaan ei sitä edes älytty tarkistaa!

Vuosi 2016
10. Yläasteella valehtelin äidille, että lähden viikonlopunviettoon kaverin isän luokse vaikka todellisuudessa matkustin yksin junalla 330km päähän kotoa. 3v vanhemman nettituttavan luokse, joka oli poika. Aika veto, huhhuh.

Vuosi 2017

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti