maanantai 8. tammikuuta 2018

ENSIMMÄINEN

Kaaosta & Kaakaota blogi kertoo mun elämästä, niin hyvässä kuin pahassa.

Oon "kohta" 30-vee, lähihoitaja, avopuoliso ja äiti. Mulla on 3,5v ikäinen pieni poika ja pankkilainalla rahoitettu rakennusvirheinen paska rivitalokolmio. Vikoja tästä löytyy maasta kattoon asti, kesällä mm. kuivatettiin kolme viikkoa meidän välikattoa koska ontelolaatta oli märkänä. Meidän rivitalo rakennettiin niin että muutettiin tähän uusina asukkaina syksyllä v. 2016 eli ihan uudenkarhea talo oli. Sitä sillon kuvitteli, että ei viitsitä ostaa mitään vanhaa murjua, josta voi paljastua jos jonkinnäköistä ongelmaa. Väärässä oltiin, tämä on osoittautunut sellaseksi ongelmaksi ettei sitä pysty edes sanoinkuvailemaan. Oikeuteenhan tämä on paraikaa menossa.

Mulla on ollut aikasemminkin blogi, montakin. Millon on ollut julkinen, millon salainen tai vain kutsuttujen luettavissa. Nyt ajattelin tehdä tästä julkisen, koska kaikkiahan kiinnostaa niin kovasti mun dramaattinen elämä ja sen käänteet. On vaan niin paljon ajatuksia päänsisällä, että pakko se on päästä purkamaan. Ehkä sitten joskus vuosien päästä näitäkin voi lukea ja kilistellä kun on tästä kaikesta paskasta päässyt jaloilleen. Sitä ennen on jos jonkinmoinen taistelu tässä käytävä.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti